13 Eki 2011

Muhteşem Böreğim:)))

Merhabalar sevgili misafirlerim,bu böreğimin tarifini sevgili arkadaşı Yeşimden seneler önce öğrenmiştim
http://yeturlalezzetkareleri.blogspot.com/  o gün bu gündür çok severek yaptığım ve müşterilerimin de çok beğendiği vazgeçilmez böreğim oldu:)Börek açamıyorum diyenlerin bile çok rahat açabileceği bir tarif:)şiddetle öneriyorum:)aaa ben yapamam derseniz siparişinizi verin ben yapar yollarım:)))))))Tarifimiz şöyle...
Malzemeler:
1 su bar.süt
1 su bar.sıvıyağ
1 su bar.yoğurt
1pk.insant maya
tuz,un.
Yapılışı:
Bütün malzemeleri orta yumuşaklıkta bir hamur elde edene kadar yoğurun.
Sonra bezelere ayırın açabildiğiniz incelite açın ve sıvıyağ gezdirin yufkanıza harcını koyup rulo yapın ve U şekli verip tepsiye yerleştirin tepsi dolunca börekleri dilimleyin resimdeki gibi üzerine sıvıyağ sürüp 200 derece ısınmış fırında kızarıncaya kadar pişirin. Afiyet olsunnnnn:)))
 Börek harcı olarak,ıspanaklı,peynirli,kıymalı,patatesli v.s yapabilirsiniz.

12 yorum:

  1. Sedef abla bu akşam yapıcam bunu içine en çok hangi iç güzel oluyor.Hem yeşim abla hem sedef abladan onaylı bana bile açtıracaksınız börek sonunda:)

    yemek vakti aylin

    not:profilimden yorum yapamıyorum sana:(((

    YanıtlaSil
  2. Ben bu böreği cumartei günü yaptım ve parmaklarımızı yemiştik.Ama foto güzel olmadığından yayınlayamamıştım :( pazar günü tekrar yapıp yiycem. çok çok güzel bir börek ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık süper görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. şu an yapıyorum, inşallah başarabilirim:)))

    YanıtlaSil
  5. yaptımmmm!!! başardım!! nefis ötesi oldu mükemmel!!! yamuk açtım ama olsun nefis oldu!sağol ablam benimmmm!!!!

    YanıtlaSil
  6. Sedefim ellerine sağlık börek nefis olmuş. Ben hamur açma özürlüyüm.:)) Böyle becerikli hatunları görünce de özeniyorum.

    YanıtlaSil
  7. Aylinimm,Ebrum çok rahat açılabilen bir hamur hiç zorlanmadan açabilirsiniz:) hem de çok güzel yapacağınıza eminim:)öptüm siziii

    YanıtlaSil
  8. Aycan cımmm elerine sağlık:)afiyetler olsun.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Müboşummm sen yaparsın da olmaz mıııııı :)Ellerine sağlık canım benimmm:)

    YanıtlaSil
  10. Yeşimimmmmmm seviyorum seniii:)ben de çok öptümmmmm <3

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık Sedef abla,muhteşem olmayı hakediyor gerçektende.Ben gibi boşnak böreğinden sıkılanlar için harika bir tarif.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Sedef ablacım bu akşam muhteşem böreğini denedim .. sonuç gerçekten muhteşem.. ben fırında biraz unutunca azıcık fazla kızardılar ama tadı yine de çok güzel;)) Asya bayıldı :))
    tarif için çok teşekkürler hem sana hem de Yeşim hanıma ..

    YanıtlaSil