1 Şub 2013

Dr.OETKER SEVGİLİLER GÜNÜ TEMALI ETKİNLİĞİMİZ:)

Öncelikle bu güzel gün için Dr.Oetker ailesine sonsuz teşekkürler:)Çok nezih, çok kaliteli, Dr Oetkere yakışan titizlikte bir etkinlikti.
Her detay ince ince düşünülmüş. Pırıl pırıl bir ortam, güler yüzlü ve zarif personel.


 1891 yılında  Genç eczacı Dr. August Oetker ‘in  eczanesinde  Kabartma Tozunu  keşfetmesi  ile başlıyan serüven  İzmirin şirin  ilçesi Torbalıda da   hayat bulmuştu.
 Bu muhteşem mutfakta çalışmak çoookkk zevkliydi:)


Hazırladığımız pastam ve muffınler:)Ben canımdan öte Torunum SİMİRNAM için hazırladım pastamı:)seni çok seviyorum ömrümmm canım torunum:)

Canlarımmmm:)
Benim  ve Şerminimin elleri ve pastalarımız:)
Muffınlerimizi hazırlamaya başlıyoruz:)
DR.OETKER  ürünleri ile hazırlıyacağınız kekler , muffınler için sanal marketi ziyaret etmenizi öneririm.
Etkinlik için Dr Oetker Firmasına çok teşekkür ederim...


Bu harika ürünlerden edinmek isterseniz mutlaka sanal marketi gezin derim:)
 Harika Ürünler sizleri bekliyor!

 — Dr.Oetker'de.


Bu güzel gün için DR.OETKER e Emine Özden ve Arzu Biliciye Dr Oetker çalışanlarına, çekim ekibine  İzmirli blog yazarı Cannn arkadaşlarıma,  sonsuz teşekkürler.

3 yorum:

  1. Sedefim ettkinlik yazını okudum sizi kıskandım çok güzel ,zevkli bir gün geçirdiğiniz belli bakalım biz yarın ne yapacağız inşallah bizimkide sizin ki gibi zevkli geçer. seni çok öpüyorummmm

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık Sedef'cim,torunun pastayı onu adına yapmana çok mutlu olmuştur :)))

    YanıtlaSil
  3. Bugün videoyu da seyredince, daha iyi anladım aldığımız keyfi. Birlikte olmak çok güzeldi Sedefcim..

    YanıtlaSil