12 Ağu 2016

Şeftalili kup

Merhabalar,senelerdir yaptığım muhallebimdir sade bile çok lezzetlidir :)üzerine değişik meyvalar,krokan,çikolata sos da çok yakışır:)
 Malzemeler:) 
1 kilo yarım yağlı süt
 1 pk krema
 yarım su bardağı şeker(aslında 1 bar.ama ben az kullanıyorum)
 vanilya 
1 su bar.un 
 2  büyüktane şeftali
 2 çorba kaş.şeker (ben 1 kaş.ekledim)
 Yapılışı: tencereye süt,un,şeker eklenip muhallebi kıvamına gelene kadar çırpıcıyla karıştıra,karıştıra pişirilir.Sonra vanilyası eklenir.Biraz ılınınca krema eklenip çırpılır.Kuplara paylaştırılır. sos tenceresine 
,şeftaliler minik doğranıp şekerle pişirilir.soğuyunca kuplara paylaştırılır.soğuyunca da afiyetle yenilir:))))))))) - 




1 yorum:

  1. Elinize sağlik Sedef hsnimciğım... harikaaa... bu arada blogunuza aboneyim zannediyordum ama değilmişim... hemen izlemeye aldım... google+dan da çevreledim... faceden ve instagramdan da takipteyim... benden kaçarınız yok:)) sevgiler (Selma'nın Organik Mutfağı)

    YanıtlaSil