13 Tem 2011

Light kekim:)))



1yumurta
7adet splenda(tatlandırıcı eczanede satılıyor küçük poşetler halinde)
2çay bardağı tam buğday unu
2 yemek kaşığı kakao
1 vanilya
1 kabartma tozu

Yapılışı:

Bütün malzeme mikserde çırpınız.6 nescafe fincanı hafif yağlayınız ,yarısına gelecek şekildi kek hamurundan koyunuz,tencereye diziniz, fincanların yarısına gelecek şekilde tencereye su koy su kaynayana kadar ağzı açık pişir kaynayınca tencere kapagına kağıt havlu koyunuz ağzını kapayınız. 20 dakika kısık ateşte pişiriniz...afiyet olsun gerçekten nefis oluyor içine elmada konabilir:))

1 yorum:

  1. Sevgili Sedo,

    Ben Burak Ceylan. Nutriva İlaç ve Gıda Ltd. Şti.'nin genel müdürüyüm. Kendimi ve Türk halkını sağlıklı besinlerle buluşturmak için SweetVia markasının da sahibi olan Nutriva’yı İzmir’de kurdum.

    SweetVia %100 doğal kökenli hammaddelerden – Güney Amerika ve Hindistan’da organik tarım koşullarında yetiştirilen Stevia Rebaudiana bitkisinin yapraklarından elde edilen saflaştırılmış Rebaudioside A 98’den ve eritritolden üretilen sıfır kalorili bir tatlandırıcıdır.

    Bloğunuzdaki tariflerde sofra şekeri ikamesi olarak alternatif ürünler kullandığınızı gördüm. SweetVia’nın tam da sizin isteğiniz gibi bir ürün olduğunu müjdelemek istedim. SweetVia İzmir’deki eczanelerde ve www.sweet-via.com adresinde satılmaya başlandı. Sizin gibi fikir liderlerinin görüşleri bizim için son derece önemli. Denemek isterseniz ve iletişim bilgilerinizi sağlarsanız ürünümüzü size ulaştırmayı isterim. SweetVia ile ilgili detaylı bilgiye internet sitemizden ulaşabilirsiniz. Sorunuz olursa bana info@sweet-via.com e-posta adresinden ulaşabilirsiniz.

    Saygılarımla,

    Nutriva Genel Müdürü
    Burak Ceylan

    Not: Açık adınızı bilmediğim için hitap ederken bloğunuzdaki adı kullandım. Lütfen kusura bakmayın. E-posta adresinize ulaşamadığımdan da bloğunuza yazıyorum. Umarım sakıncası yoktur.

    YanıtlaSil