22 Eyl 2011

Sebze Mücveri:)))



Merhabalar,aşkım Simirnam geldi:) bu aralar bloğumu güncelleyemedim...nedense bu günlerde yazmak bile zor geliyor:( ama bloğumu özlüyorum...neyse bundan sonra daha sık güncellemeye çalışacağım:)Sebze mücveri bizim evde çok sık yapılır küçük kızım asla sebze yemez:( bu durum her anne gibi beni de çok üzüyor bende sevdiği şeylere çeşitli sebzeler ekleyerek yapıyorum bu mücverede bol yeşillik ekliyorum ve genelde fırında yapıyorum daha sağlıklı olması adına:)çay sofrasında bile çok güzel oluyor arkadaşlar:)))evettt tarifim şöyle:
Malzemeler:
4 kabak
2 orta boy patates
2 havuç
1 demet maydonoz
1 demet dereotu
4/1 demet taze nane
3 yumurta
1pk.k.tozu
aldığı kadar un,tuz
Yapılışı:
kabaklar ve patatesleri rendeleyip avucunuzda iyice sıkıp bir kaba alın rende havuçları ve kalan bütün malzemeyi ekleyip kaşık yardımıyla yada elinizle şekil vererek kızgın yağda kızartıp kağıt havlu üzerinde fazla yağını alın...yanında yoğurla servis yapın...Afiyet olsunnnnn:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder