9 Oca 2012

Pırasalı,havuçlu,domatesli,biberli bulgur pilavı:)



Merhabalar sevgili ziyaretçilerim,size her zaman bahsettiğim gibi hiçççç sebze yemeğen bir kızım var:(
Bende mecburen onun sevdiği şeylere bol sebze ekliyorum:)Bulgur pilavını çok sever bende her seferinde değişik sebzeler ekliyorum:)Sonuç:birbirinden lezzetli tarifler:)))Gerçekten çok lezzetli oluyor mutlaka deneyin derim:)
Malzemeler:
2 bar.bulgur
2 adet ince pırasa
2 havuç rendesi
3 adet yeşil biber
1 adet kırmızı biber
3 adet domates
1 kahve fincanı(türk kahve)sıvıyağ biz az yağlı yiyoruz
2 diş sarmısak
Yapılışı:
Tencereye yağı koyup ince kıydığımız pırasaları ve domates hariç bütün sebzeleri ekleyip soteliyoruz.
En son domatesleri,tuzunu ekleyip domatesler suyunu çekene pişiriyoruz.4 bar.et suyu veya normal su ekleyip bulgurları ekliyoruz suyunu çekene kadar kısık ateşte pişiriyoruz. servis yapıp afiyetle yiyoruz:))))

2 yorum:

  1. ah seni üzüyorlarmı sedoşum benim..

    ellerine sağlık canım..
    Tek geçersin vallahi :)))

    öpüyorum çokk çokk öpüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Nunummm sağolasın canım benimmm:)ben de çoookkk öptümmm:)

    YanıtlaSil