20 Şub 2012

Vişneli cheesecake::)


Taban Malzemeleri:
1,5 pk.burçak bisküvü
50 gr.erimiş tereyağ
kreması:
2 pk.PINARlabne
2 pk PINAR krema
3 yumurta
2 çorba kaş.nişasta
1 su bar.şeker
limon kabuğu rendesi,vanilya
üzeri için:
500 gr.vişne
yarım litre vişne suyu
2 çorba kaş.şeker
2 dolu çorba kaş.dr.ortker mısır nişastası

Yapılışı:
bisküvüleri ve erimiş tereyağı rondodan geçirip kare alimunyum kaselere yerleştirelim(kağıt malzemeleri satan yerlerde var)
krema malzemlelerini çırpıp bisküvülerin üzerine eşit yayalım ve 175 derecede üzerleri hafif pembeleşene kadar pişirelim.
diğer tarafta sos tenceresine vişne suyu,şeker,nişaştayı ekleyip pişirelim sönmeden vişneleri atıp bi tıkırdatıp ocaktan alalım ılınca porsiyon cheesecakelerin üzerine yayalım...Muhteşem bir lezzet:)Afiyet olsunnnn...

8 yorum:

  1. Sedefim gerçekten de nefisss ellerine sağlık canım çoook istedi

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  2. acayiipp güzel görünüyor..ellerine sağlık canımm..gelsem bana da yapar mısnn:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fatoşcum:)yapmam mıııı sen gel yeterki canım:)

      Sil
  3. Porsiyonluk olmasını çok sevdim, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok pratik oluyor:)Teşekkürler Dilek hanımcım:)sevgiler...

      Sil
  4. harika paylasimlariniz var bayildim.ellerine saglik,takipteyim beklerim.sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler...sizlerden bunları duymak beni çok onore ediyor:)bende sizin blogunuzu takibe aldım.sizin blogunuzda harika:)sevgiler...

      Sil