7 Haz 2012

ÇİKOLATALI ATMASYON KEKİM:)ŞAHANE OLDU:)

Merhabalar,Simirnam gitti gideli sıkıntıdan mutfağa sardım:( ama bir yerde iyi oldu yeni,yeni şeyler deniyorum,aklımda ki tarifleri yapıyorum:)dün evde işlerimi bitirdim bir tatlı,bir tuzlu yapayım dedim:)benim evimde her daim sütlü veya şuruplu tatlı,çayın yanına iki çeşit mutlaka vardır:)eşim çok sever gelenim gidenim çoktur:)))Allah misafiri eksik etmesin...neyse dün kek yapayım derken malzemelerime baktım bir pakette crem ole var haydi Bismillah dedim ve keki uydurdum güzel de oldu:))şimdi tarif... Malzemelr: 1 pk.çikolatalı Dr.Oetker - Crème Olé 4 yumurta 1 s.bar.şeker 1 s.bar.yoğurt yarım su.bar.sıvıyağ 2 çorba kaş.dr.oetker kakao 1 çay bar.hindistan cevizi 1 çay.bar.damla çikolata 1 çay bar.süt 1 vanilya,1 k.tozu 1 portakal kabuğu rendesi 2 bar.un (unu dikkatli koyalım unun kalınlığına göre değişebiliyor) Yapılışı: yumurta ve şekeri krema gibi oluncaya kadar çırpıp sıvıyağı,yoğurdu,sütü ekleyip çırpıyoruz sonra creme ole yi ekliyoruz yine çırpıyoruz ve portakal rendesini,hindistan cevizini,çikolatayı k.tozunu unu ekleyip şöyle bir karıştırıp yağlanmış kek kalıbına döküp 175 derece ısınmış fırında pişiriyoruz:)Afiyetle yiyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder