24 May 2013

SWEETVİA ile çilek reçeli


Merhabalar istanbuldan geldim:) son hız tariflere devam:) sağlıklı bir tarifle başlıyoruz tam çilek zamanı bütün meyvalarla reçel deneyip sizlerle paylaşacağım:) hem sağlıklı hem kalorisiz:)))

1 su bardağı doğranmış çilek
15 paket (15 gr) SWEETVİA

ocağı mum ışığı gibi azıcık açtım çilekleri küçük tencereye ekleyip 2 çorba kaşığı su ekledim suyu çekene pişirdim sonra SWEETVİA LARI  ekledim 10 dk.daha pişirdim missss gibi reçelimiz hazır:) SWEETVİA 0 kalri rahat rahat yiyelim reçelleri:)))

2 yorum:

  1. Merhaba,sitenizi bir süredir severek takip ediyorum. Sweetvia'yı ilk sizin sitenizde gördüm, çok ilgimi çekti. Normal şeker kullanmak istemiyorum fakat bu tür tatlandırıcılara ön yargılı yaklaşıyorum. Bir eczaneden Stevya isimli bir tatlandırıcı buldum ve aldım.(Sizinkinden bulamadım) Bu da bir bitki özüymüş. Pek beğenemedim açıkçası ya da hala ön yargım değişmediği için bana öyle geldi.Duydunuz mu bu markayı? Sizinki farklı mı, nerden bulabilirim, çocukların yediklerine de kullanabilir miyim? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,SWEETVİA: Şekerin tadından ödün vermeyip kilo almak istemeyen, bir taraftan da kimyasal tatlandırıcılardan dolayı kafalarında soru işareti olanlar için stevianın doğal tatlılığı artık sıfır kalorili ve sıfır glisemik endeksli SweetVia’da.
      Artık, kilosuna ve sağlığına dikkat edenlerin ve diyabetik hastalarının gönül rahatlığıyla kullanabilecekleri bir ürün,kendi sitesinden alabilirsiniz bizim ürünümüzün özelliği tamamen doğol olması,ve bütün ürünlerin içinde tek sıfır kalorili üründür sweetvia:) ben ve arkadaşlarım ailem 1 senedir kullanıyoruz.sevgiler...

      Sil