12 Ağu 2016

Boşnak kurabiyesi

Malzemeler:
 1 su bar.sıvıyağ (ben yarı çiçek yağı yarı zeytinyağı kullandım)
 1 su bar.yoğurt (soğuk olmasın) 
2 yumurta,
 2 bar.şeker ama ben çok tatlı sevmediğim için 1 bar.koyuyorum
 aldığı kadar Sinangil un 
2 pk.k.tozu
 arzuya göre portakal kabuğu rendesi (benim vazgeçilmezim)
ceviz,kuru üzüm,fındık,çikolata ekleyebilirsiniz hepsi de çok yakışıyor:)
 Yapılışı:
 Un hariç bütün malzemeler eklenir un kontrollü olarak eklenir çıvık bir hamur olacak elimizi yağlayıp hamuru 4'e bölüp tekrar elimizi yağlayıp yuvarlayıp tepsiye dizelim 180 derece ısıtılmış fırında pişirelim.Soğuyunca dilimleyip servis yapalım.Afiyet olsunnnn...Gerçekten çok lezzetli oluyor mutlaka deneyin derim:))) 

1 yorum:

  1. Merhaba Sedef hnmcım ellerinize sağlık bu kurabiyeyi tekrar yaptığınızda aşamalı fotoğraflar çekip eklermisiniz lütfennn

    YanıtlaSil