13 Tem 2011

Arnavut ciğeri:)



Tüm ziyaretçilerime merhaba,bu aralar bloğumla çok ilgilenemedim:( Simirnamla beraberdim her dakikam onunla geçtiği için tarif ekleyemedim:) Bundan sonra düzenli tariflerimi ekliyeceğim:)Bu haftaki ilk tarifim arnavut ciğeri,evdekilerin çok sevdiği bir yemek:)Nedense benim çok aram yoktur ciğerle ama eşim ve kızım sevdiği için sık sık yapıyorum:)Evet tarifimize geçelim...
Malzemeler:
500 gr.dana ciğeri
1kahve fincanı un
tuz,toz kırmızı biber
kızartmak için sıvıyağ
Garnitür için:
2 adet kırmızı soğan (ince kıyılmış)
2patates
yarım demet maydonoz
kırmızı biber
Yapılışı:
Öncelikle 2 adet patatesi küp küp doğrayıp kızartıyoruz.Ciğeri yıkayıp süzüyoruz.Daha sonra bir kaba alıp un,tuz,toz biber serpip karıştırıyoruz ve fazla ununu silkeliyoruz.patatesleri kızarttığımız kızğın yağda kızartıyoruz.Servis tabağına patatesleri,ciğerleri,maydanozlu,toz biberli soğanlarıda ekleyip servis yapıyoruzzzz:)Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder