22 Kas 2011

KATMER :)


Merhabalar,size hep bahsediyorum ya küçük kızım çok yemek seçer diye:(
bu durum beni fazlasıyla üzüyor:( ben ki yemek yapmayı,mutfak ta vakit geçirmeyi severim ama kızımın müşkülpesentliği  mutfaktan bile soğutur hale getiriyor beni:((( hele sabah kahvaltıları benim için tam işkence inanın...asla yumurta yemez,kahvaltılık(peynir,zeytin,reçel) yemez bende her gün ne hazırlıyayım şaşırıyorum.
Sevdiklerinin başında katmer geliyor geçen sabah hazırladım severek yedi tabii istediği olunca:))))
Neyse tarifiize geçelim...
ben ölçüsüz hazırlıyorum maya,tuz,un,su çok az sıvıyağ yoğurup ele yapışmayan bir hamur hazırlayıp mayalanması için 40 dk.falan üstü kapalı bekliyoruz...sonra yemek tabağı büyüklüğünde açıp bir dolu tatlı kaşığı tereyağ sürüp rulo yapıyoruz ve ruloyuda kol böreği gibi sarıp tekrar açıyoruz,bu işlemi iki kere yapıp
bir tatlı kaşığı kadar sıvıyağ koyduğumuz teflonda pişirip sıcakken iki taraflı tereyağ sürüp afiyetle yiyoruzzzz:)

3 yorum:

  1. Sedefcıgım bu kucukler cok fena oluyor canım.Bende oglana her gun ne hazırlaycam dıye delı oluyorum.Bu katmerdende yapsam bayılabılır.Ellerıne saglık canım emınım tadıda nefıstır .EEyapan kım.Sevgıler canım.

    YanıtlaSil
  2. Ozayım sen çok daha güzellerini yaparsın:)Canımsın teşekkürler:)çok öptümmmm

    YanıtlaSil
  3. sedef,cim ..ellerine saglık çooooooook nefis görünüyor..eeee, yani bu kadar güzel kızımızında o kadar nazı olacak ...nede olsa O BİR İZMİR,Lİ....

    YanıtlaSil