5 Şub 2013

KAYMAKLI, PORTAKALLI,ÇİKOLATALI,CEVİZLİ KURABİYE:)



Merhabalar,ben portakallı ve çikolatalı tatlara hiç dayanamam hele ikisi bir arada olursaaa hiçççç dayanamammm:)))Yemek vakti Aylinimin sayfasında gördüm bu kurabiyeleri, ama ben her zaman ki gibi değiştirerek yaptım:)Biz çok beğendik umarım sizler de dener ve beğenirsiniz:)))

Malzemeler:


125 gr tereyağ
100 gr kaymak
1 çay bardağı pudra şekeri
2 portakal kabuğu rendesi
1 yumurta
2-3 çorba kaşığı portakal suyu(ben ekledim)
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 çay bardağı ufalanmış ceviz(ben ekledim)
1 çay bardağı damla çikolata(ben ekledim)
Aldığı kadar un

Üzeri İçin:

pudra şekeri

    Hamur malzemelerini iyice yoğurup orta sert bir hamur elde edip buzdolabında 20 dakika kadar dinlendirelim.

   Yağlanmış tepsiye ceviz büyüklüğünde yuvarlaklar yaparak şekil verelim.

   175 derece önceden ısıtılmış fırında yaklaşık 20-23 dakika pişirip 5 dakika ilk sıcağı gittikten sonra pudra şekeri  serpelim.Afiyet olsunnn:)))


3 yorum:

  1. arkadaşım hızına yetişemiyorum tarif bolluğu bereketi bol olsun hamarat arkadaşım benim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Sen zaten pastanın kurabiyenin içinde üç dört çeşit malzeme olmazsa rahat edemiyorsun :) Ellerine sağlık Sedo'cum zaten portakalla çikolata için bile denemeye değer. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Oh ohh başlığa bakınca harika bir tarif dedim. Eline sağlık, hemen denencek cnm. :)

    YanıtlaSil