28 Nis 2013

PATLAMIŞ MISIRLI,TEL ŞEHRİYELİ MUFFİN


Merhaba sevgili misafirlerim:)istanbul da Simirnamlayım bir aydır eee tabii mutluluğuma,keyfime diyecek yok:)böyle olunca bloğumu ihmal ettim:( ama yine kafadan atarak çeşitlendirdiğim patlamış mısır mesela o an doğaçlama çıktı:)sonra  ne eklesem diye düşündüm şehriyeyi gördüm üzerlerine şehriye serptim:))) ve yiyen herkesin bayıldığı bir tarif oldu:)))veee işte tarifim


Malzemeler;
1 s.b yoğurt
1 s.b sıvıyağ
3 yumurta
100 gr.kadar peynir(ben ezine kullandım)
1 kabartma tozu
pul biber, karabiber,tuz
1 su bardağı patlamış mısır(ama iyi patlamışları seçin)
2 bardak un (kek kıvamında olacak unu ona göre ayarlayın)
Yapılışı;
Yoğurt, sıvıyağ, yumurta, tuz çırpılır. baharatlar, un ve k.tozu eklenir. Sonra patlamış mısırlar,ufalanmış peynir eklenip muffin kaplarına paylaştırılır.üzerlerine tel şehriye ile süslenir(kadayıfta olur)180 derecede ısınmış fırında üzerleri nar gibi olana pişirlir.
Afiyet Olsunn.. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder