2 Eki 2014

Cevizli,Krokanlı,Karamelli Kurabiye



Merhabalar,uzun süre oldu ihmal ettim bloğumu:( istanbuldaydım tv çekimlerim falan vardı :) Simirnam okula başladı derken bir ay kaldım :) eveli gün kavuştum evime :))) malum bayram hazırlıklar bir yandan,bir yandan yerleşme yoruldum ama hemende blogumu güncellemek istedim:)
Çookk güzel bir kurabiye ben belli bir kurabiye hamuru oluşturup onunla oynamayı,değişiklikler yapmayı çok severim.Bu kurabiyem de üzerinde çok değişiklikler yaparak ortaya çıkan bir lezzet:) kim yese çok beğendi:)))inşallah sizlerde beğenirsiniz:)))

Malzemeler:
125 gr.yumuşak margarin
1 çay.bardağı sıvıyağ
2 "       "       şeker
2 tam yumurta
k.tozu,vanilya
1 çay bardağı ceviz
1 çay bardağı krokan
üzeri için karamel(istemezseniz karamelsiz de yapabilirsini)
aldığı kadar un(un kurabiyesi kıvamında olacak)


yapılışı:
Karamel hariç tüm malzemeler yoğurulur.Şekil verilip 175 derece ısınmış fırında pişirilir.Soğuyunca karamel sosla süslenir.Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder