28 Haz 2013

SWEETVİA lı boşnak kurabiyesi

 Çok sağlıklı bir tarifle merhaba,Ben SWEETVİA ile tanışalı bir sene oluyor :) bir senedir bütün tatlılarımı,kurabiyelerimi v.s Sweetvia ile yaptım ve akşamları 5,5-6 dan sonra hiç bir şey yemedim veee tammmm 21 kg.VERDİMMM:))) çok mutluyum ve diyorum ki SWEETVİA ile sağlıklı zayıflamaya devam:)Kurabiye gerçekten çok lezzetli oldu:)

 Malzemeler:
 1 su bar.sıvıyağ ( zeytinyağı kullandım)
 1 su bar.yoğurt (soğuk olmasın)
 2 yumurta,
 25 pk SWEETVİA (daha tatlı seviyorsanız daha ekleyebilirsiniz)
 3--3,5 bardak tam buğday unu(unu dikkatli ekleyin un markasına göre kıvamı dağişebiliyor) 
2 pk.k.tozu
  1 portakal kabuğu rendesi (benim vazgeçilmezim) 
 Yapılışı: Un hariç bütün malzemeler eklenir un kontrollü olarak eklenir çıvık bir hamur olacak elimizi yağlayıp hamurdan yumurta büyüklüğünde koparıp yuvarlayıp tepsiye dizelim 180 derece ısıtılmış fırında pişirelim.Afiyet olsunnnn...Gerçekten çok lezzetli oluyor mutlaka deneyin derim:)))

1 yorum:

  1. Sedo'cum, eline sağlık. Bizim evin diyet kurabiyesinin benzeri bu, ben bayılıyorum.Sen sütle ben yoğurtla yapıyorum.

    YanıtlaSil